Wednesday 27 June 2007

ကၽြန္မႏွင့္ မဟာဇနကဇာတ္ေတာ္

ငယ္ငယ္က ဇာတ္ၾကီးဆယ္ဘြဲ႕ နားေထာင္ရင္း၊ ပုံျပင္အေနနဲ႕ ဖတ္ရင္း ေတြးမိတာေလးေတြ ျပန္ေရးထား တာပါ။ ခုေတာ့ မဟာဇနက ဇာတ္ေတာ္အေၾကာင္းပါ။ ေနာက္တစ္ပုဒ္လည္း ေရးမယ္လုိ႕ စိတ္ကူးထားတာ ႐ွိပါတယ္။ ကၽြန္မေရးတာ အမွားပါရင္ ျပင္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

--------------------------------------

“မဟာဇနက မင္းသားက ဘုရားေလာင္း ဘုန္း႐ွိတဲ့လူ ဆုိေတာ့ သူ႕ဇြဲကုိသေဘာက်ျပီး မဏိေမခလာ နတ္သမီးက လာကယ္ေရာ။”

ထုိေနရာကုိ ေရာက္ေတာ့ စိတ္ပါလက္ပါႏွင့္ အားပါးတရ ေျပာေနေသာ အဘြားပုံျပင္ကုိ နားေထာင္ရင္း ကၽြန္မမ်က္ေမွာင္ၾကဳ႕ံမိသည္။ စိတ္ထဲမွာ မ႐ွင္းမလင္း စႏုိးစေနာင့္ႏွင့္။

ဇာတ္ေတာ္ေတြကုိ နားေထာင္တုိင္း ကၽြန္မ မေက်မခ်မ္း ျဖစ္ရသည္မွာ ဇာတ္လမ္းထဲမွ အဓိကဇာတ္ေကာင္မ်ားသည္ ဘုရားအေလာင္းေတာ္ ျဖစ္ေနျခင္းပင္။ ဘုရားေလာင္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဘုန္းကံ႐ွိျပီးျဖစ္၍ ကူညီမည့္သူ အသင့္။ ေကာင္းေသာကံ သည္အသင့့္။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ ထုိသုိ႕မျဖစ္ေစခ်င္။ ေျဖ႐ွင္းႏုိင္သည့္ နည္းလမ္းမ်ားျဖင့္ ျပႆနာမ်ားကုိ ေျဖ႐ွင္းလုိက္သည္ ဟုသာျဖစ္ေစလုိသည္။ အခုေတာ့ ဇနကဇာတ္ေတာ္တြင္ မင္းသားသည္ ဘုန္းတန္ခုိးေၾကာင့္သာ ေသေဘးမွ လြတ္ေျမာက္သြားသည္ ဟုျမင္ေနပါသည္။ ဘုန္း႐ွိတဲ့လူ မ်ားက်ေတာ့လည္း လာကယ္မည့္သူႏွင့္၊ အၾကိဳေတာ္မ်ားႏွင့္ ပလႅင္ေပၚအေရာက္ ပုိ႕ေပးမည့္သူႏွင့္ ဟုကၽြန္မေတြးမိခဲ့ ပါသည္။ နတ္သမီး လာကယ္၍သာ ဇနကမင္းသား၏ ဇြဲလုံ႕လ၊ ၀ီရိယကုိ စံတင္ရျခင္းေလာ။ အကယ္၍ လူသာမန္တစ္ဦး သာဆုိပါက ကယ္မည့္သူမ႐ွိ ေရႏွစ္၍ေသရလွ်င္ေရာ ထုိလုပ္ရပ္သည္ တန္းတူစံတင္ျခင္း ခံရမည္ေလာ။ (ေရႏွစ္တဲ့လူ ကေတာ့ဒါေတြ စဥ္းစားေနမည္ မထင္ပါ။ ပုံျပင္တစ္ခုရဲ႕ အသြားအလာကုိ စဥ္းစားၾကည့္တာပါ။) ပုံျပင္မွ ေပးခ်င္ေသာ ဆုိလုိရင္းကုိ ကၽြန္မထုိအခ်ိန္က အျပည့္အ၀ မရခဲ့ပါ။ ေလးေလးနက္နက္ နားမလည္ခဲ့ပါ။

လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္အနည္းငယ္ခန္႕က ကၽြန္မဆရာတစ္ေယာက္ထံမွ စာအုပ္တစ္အုပ္ကုိ ငွားဖတ္မိပါသည္။ (ဦးေ႐ႊေအာင္ေရးေသာ စာအုပ္ဟုထင္ပါသည္။) ထုိစာအုပ္တြင္ ၀ီရိယပါရမီ အခန္း၌ ဥပမာအေနျဖင့္ မဟာဇနကဇာတ္ေတာ္ကုိ ထည့္သြင္းေရးသား ထားသည္ကုိ ေတြ႕ရပါသည္။ ကၽြန္မဇာတ္လမ္းကုိ သိျပီးျဖစ္ေသာ္လည္း မည္သုိ႕ေရးထားသည္ကုိ သိလုိ၍ ဖတ္ၾကည့္မိပါသည္။ ထုိအခါမွ ကၽြန္မငယ္ငယ္က ခံယူသိမွတ္ခဲ့ေသာ ဇနကႏွင့္ ယခုဇနက၏ ကြာျခားမႈကုိ ျပက္ျပက္ထင္ထင္ ေတြ.လိုက္ရပါသည္။

ဇနကမင္းသားက မဏိေမခလာနတ္သမီးကုိ ေျပာေသာစကားကုိ ကၽြန္မအလြန္ သေဘာက်ပါသည္။ (စာအတိအက်ကုိ ကၽြန္မ အေသအခ်ာ မမွတ္မိေတာ့ပါ။) ဇြဲလုံ႕လဆုိသည္မွာ ရလဒ္ႏွင့္ တုိက္႐ုိက္မသက္ဆိုင္။ မိမိ၏ စြမ္းရည္ကုိ အဆုံးအစြန္ထိ အသုံးခ်ႏုိင္ျခင္းႏွင့္သာ သက္ဆိုင္သည္ ဟူေသာ ေပးလုိရင္း ရည္႐ြယ္ခ်က္ကုိ ကၽြန္မလႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ နာယူမိပါသည္။ ဇနက၏ ဘုန္းတန္ခုိး ဆုိသည့္အခ်က္သည္ ေမွးမွိန္သြားျပီး ဇနကမင္းသား၏ စိတ္ထား၊ ခံယူခ်က္တုိ႕က ပုိ၍ေပၚလြင္လာပါသည္။ သမုဒၵရာ အလယ္တြင္ ၾကဳိးစားႏုိင္စြမ္း ႐ွိေသးသည္ကုိ မၾကဳိးစားပဲ လက္ေျမွာက္ အ႐ႈံးေပးသြားျခင္းထက္ ေနာက္ဆုံးစကၠန္႕ထိ မိမိအစြမ္း႐ွိသေလာက္ တြန္းလွန္ရင္း ႐ႈံးသြားျခင္းက ပို၍တန္ဖုိး႐ွိေၾကာင္း ျမင္လုိက္ရသည္။ ထုိရည္႐ြယ္ခ်က္သည္သာ ဘုရားေဟာဇာတ္ေတာ္၏ အစစ္အမွန္ေပးလုိရင္း ျဖစ္ပါလိမ့္မည္။

အဘယ္ေၾကာင့္ဆုိေသာ္…ကၽြန္မတုိ႕ ပုထုဇဥ္ (ဘေလာက္ဂါ ကုိပုႏွင့္ မဆုိင္ပါ) လူသားမ်ားသည္ ေကာင္းေသာကံကုိခ်ည္း အားကုိးေန၍ မရ။ အရာရာကုိ စြမ္းေဆာင္ႏုိင္ေသာ ကၽြန္မတုိ႕၏ စိတ္၀ိညာဥ္ကုိ အင္အားမ်ား ျဖည့္တင္းေပးႏုိင္သည္မွာ ဘ၀အေပၚ အျမင္ႏွင့္ ခံယူခ်က္မ်ားသာ မဟုတ္ပါလား။

No comments: